Interesanti, Veselība

8 Trauksmes Pazīmes, Ka Jūs Uzņemat Pārāk Daudz Cukura Un Var Novest Pie Ātras Nāves

Cukurs ir mūsu ikdienas uzturā, un to uzskata par vienu no visbīstamākajām vielām, ko mēs patērējam. Saskaņā ar slaveno Dr. Robertu Lustigu, Kalifornijas universitātes Endokrinoloģijas nodaļas klīniskās pediatrijas profesoru un cigarešu metabolisma dekodēšanas pionieri, mūsu organisms var droši metabolizēt apmēram 6 tējkarotes pievienotā cukura. Diemžēl statistika liecina, ka ASV iedzīvotāji patērē trīs reizes vairāk cukura nekā ir drošais daudzums. Tas nozīmē, ka lielākā daļa liekā cukura tiek metabolizēts organismā, un tādējādi tas noved pie daudziem dažādiem nopietniem veselības apstākļiem, ar kuriem cilvēki cīnās.

 Šeit ir daži no faktoriem, kas patērē pārāk daudz cukura uz jūsu veselību:
Pēc daudzu ekspertu domām, pārāk daudz cukura vai fruktozes uzņemšana ir tikpat kaitīga aknām kā alkohola lietošana. Tas ir tādēļ, ka jūsu aknas pārnēsā visu cukuru, ko jūs uzņemat, un šis process nopietni maksā un dod pārslodzi orgāniem, tādējādi radot iespējamu aknu bojājumu.

Turklāt cukurs var ietekmēt jūsu insulīnu un leptinu signālu un palielināt ķermeņa svaru. Iemesls, kāpēc cukurs apmāna jūsu vielmaiņu vairāk ēst un attīstīt insulīna rezistenci, jo tā izslēdz ķermeņa ēstgribas kontroles sistēmu. Piemēram, vispirms tas nespēj stimulēt insulīnu, kas savukārt nespēj apspiest bada hormonu, kas pazīstams kā ghrelin, kas vēl vairāk nestimulē sāta koncentrācijas hormonu – leptīnu.

Vēl viena svarīga lieta, kas jāzina, ir tas, ka pārāk daudz cukura ēšana izraisa simptomu aizsprostu, kas pazīstams kā klasisks metabolisks sindroms, un visbiežāk sastopamie simptomi ir paaugstināts cukura līmenis asinīs, paaugstināts triglicerīds, paaugstināts asinsspiediens, ķermeņa masas palielināšanās, vēdera aptaukošanās, samazināts ABL un palielināta ZBL.

Jāatzīmē, ka pārāk daudz cukura devas var palielināt urīnskābes līmeni, kas ir sirds un nieru slimību riska faktors. Saskaņā ar neseno pētījumu drošākais urīnskābes klāsts ir no 3 līdz 5,5 miligramiem uz decilītu. Jums ir bīstama negatīvā fruktozes ietekme uz veselību, ja urīnskābes līmenis ir augstāks par šo. Kā redzat, ir ļoti labi iemesli, kāpēc jums vajadzētu izvairīties no sodas dzērienu dzeršanas, kas ir piepildīti ar cukuru.

Šķir nākamo lapu un lasi raksta turpinājumu


loading...