Interesanti

Šajā diagrammā precīzi tiek norādīts, cik daudz miega Jums nepieciešams saņemt atbilstoši tavam vecumam

Labas nakts atpūta ir labas veselības pamats un pat ļauj smadzenēm atbrīvoties no toksīniem. Lai gan miega trūkums ir kaitīgs, pārāk daudz laika gulēt var negatīvi ietekmēt arī jūsu veselību.
 Cik ilgi man vajadzētu gulēt?
Lai gan lielākajai daļai pieaugušo ieteicams 7-9 stundu gulēt naktī, šis skaitlis nav atbilstošs visu vecumu cilvēkiem. Piemēram, bērniem, kas jaunāki par 18 gadiem, ir nepieciešams vairāk gulēt.

Tālāk redzamajā diagrammā ir parādīti jaunākie ieteikumi, ko izsniedzis National Sleep Foundation. Ieteikumi ir balstīti uz dažādiem pētījumiem ar ekspertiem miega, anatomijas un fizioloģijas, kā arī pediatrijas, neiroloģijas, gerontoloģijas un ginekoloģijas jomā:

Kaut arī vairāk vai mazāk laika stundas kļūst par lielu darījumu, padarot to par paradumu, var rasties nopietnas veselības problēmas. Apsveriet septiņus iemeslus, kas domāti jūsu miegam:

 1. Muguras sāpes
Sāpes mugurā var būt ļoti novājinošas, atstājot personu gultā un nespējot piecelties vai pārvietoties. Izlietojot pārāk daudz laika gultā, jūs varat vairāk pakļaut sevi sāpēm, jo ​​tas vājina muguras muskuļus. Tāpēc, nevis guļiet gultā, izveidojiet muskuļus, izmantojot zemas intensitātes vingrinājumus. Arī fizioterapeita vai heropraktiķu konsultācijas var palīdzēt.

2. Tuklums
Pārāk daudz laika pavadīt gultā var sajaukt vielmaiņu, liekot tai uzglabāt enerģiju, nevis to izmantot. Saskaņā ar neseno pētījumu, kurā abas dalībnieku grupas ievēroja līdzīgas uztura un fiziskās aktivitātes režīmus, tiem, kas 9-10 stundas naktī gulēja, 21% vairāk nekā 6 gadu vecumā bija aptaukojušies, salīdzinot ar tiem, kuri gulēja 7-8 gadus stundas naktī.

Šķir nākamo lapu un lasi raksta turpinājumu, kā arī uzzini, cik ilgi Tev ir jāguļ, atbilstoši tavam vecumam


loading...