10 ikdienas paradumi, kas neļauj jums zaudēt svaru - Mirklis Tev
Dzīvesstils, Garšīgi, Māja & Padomi, Mode & Skaistums

10 ikdienas paradumi, kas neļauj jums zaudēt svaru

Paradumi ir tā lieta, kas, ja ienākusi mūsu dzīvē, tad atbrīvoties no tiem var būt ļoti grūti, it īpaši, ja tie ir iepotēti mums kopš bērnības, vai tos diktē mode. Mēs visi zinām, ka, lai būtu labā formā ir pareizi jāēd un jābūt aktīvam, bet ne visi ievēro šos noteikumus. Protams, jūs pat nevarat iedomāties, ka daži no jūsu ieradumiem var traucēt jums sasniegt vēlamo svaru, neskatoties uz to, ka jūs pavadāt stundas trenažieru zālē.

Ēdienreižu izlaišana

1

Mēģiniet ēst noteiktos laikos. Ja jūs tomēr nevarat ievērot noteiktu grafiku, vismaz neizlaidiet maltītes. Sagatavojiet ēdienu iepriekš un ņemiet to līdzi pārtikas konteineros. Tas ietaupīs jūsu laiku un glābs jūs no nevajadzīgām domām par našķiem. Kāpēc tas ir tik svarīgi? Kad jūs izlaižat brokastis vai pusdienas, apetīte kļūst vēl lielāka. Tāpēc vēlāk apēdīsiet vairāk nekā jums nepieciešams. Bez tam, šādi tiek apēsti ne tie vērtīgākie produkti.

Būt veģetārietim modes pēc

2

Veselīgas  ēšanas mode ir likusi daudziem cilvēkiem pārdomāt savu uzturu. Veģetārisms ir kļuvis ļoti populārs Ja esat veģetārietis iekšējas pārliecības dēļ, mums nav nekas pret to. Bet, ja tā ir tikai iedoma, tad ir labāk aizmirst par šo ieradumu. Ēdiet vairāk liesu gaļu un sarkanās zivis. Šiem produktiem nav tik daudz kaloriju un tie ir ļoti veselīgi, bet tie joprojām saglabā sāta sajūtu uz ilgu laiku.

Neēst maizi

3

Ja maize ir balta, tad tiešām ir labāk atteikties. Bet neaizmirstiet par pilngraudu rupjmaize. Tā ir ļoti noderīga gremošanas sistēmai un uzlabo vielmaiņu. Tās izmantošana palīdz kontrolēt svaru un bagātināt ķermeni ar B vitamīniem un minerālvielām.

Ignorēt sportu

4

Kustība – tā ir dzīve. Neignorējiet sportu. Izvēlieties darbību atbilstoši savām vēlmēm. Jūs varat iet uz sporta zāli, jogu vai dejām. Ja nav laika apmeklēt nodarbības zālē, daudz kustieties un staigājiet. Pusstundas pastaiga svaigā gaisā – tas ir ļoti forši.

Bieža alkohola lietošana

5

Alkoholā pietiekami daudz kaloriju. No glāzes sausā sarkanvīna reizi nedēļā, protams, nekas nenotiks. Tas ir noderīgs dzēriens, kas, savukārt, darīs jums labu. Bet sistemātiska alkohola lietošana, īpaši alus un kokteiļu, neizbēgami noved pie liekā svara.

Ej uz nākamo lapu lai lasītu tālāk!


loading...