6 ieteikumi, kā atteikties no saldumiem un nesajukt prātā - Page 2 of 3 - Mirklis Tev
Dzīvesstils

6 ieteikumi, kā atteikties no saldumiem un nesajukt prātā

Neatsakieties no cukura pilnībā

124

Tipiska kļūda, ko pieļauj lielākā daļa uzsākot diētu, ir pārāk krasu ierobežojumu ieviešana. Cenšoties zaudēt svaru, cilvēki bieži pilnībā izslēdz no uztura cukuru un vienkāršos ogļhidrātus. Taču tas nav pareizi. Cukurs uzlabo garastāvokli, rūpējas par jautrību un stimulē smadzenes. Turklāt pareizs uzsturs slēpjas līdzsvarotībā. Ja jums patīk saldumi, būtu nepareizi liegt sev tos pilnībā un iedzīt ķermeni stresā, kas ietekmēs vispārējo veselības stāvokli. Izvēlieties dienas pirmo pusi, lai nedaudz iepriecinātu sevi ar kārotajiem saldumiem.

Izvēlieties veselīgas alternatīvas

212

Cukuru satur ne tikai kūkas un konfektes, tas atrodams arī citos produktos, kurus pilnīgi noteikti var uzskatīt par veselīgiem. Augļi, ogas, rieksti, žāvēti augļi, piena produkti – tas ir tikai neliels saraksts ar dabīgiem antidepresantiem. Liels cukura saturs ir, piemēram, banānos. Tie iedarbojas uz ķermeni tāpat kā šokolāde: pacilājoši un rosinoši.
Starp citu, ir svarīgi atcerēties, ka cukuru var atrast visnegaidītākajos produktos, kas pirmajā brīdī šķiet diezgan nekaitīgi un satur maz kaloriju. Tie ir, piemēram, kečups, aromatizēti piena produkti, maize, salātu mērces, krekeri. Rūpīgi izpētiet attiecīgo informāciju un datus uz iepakojuma.

Nedzeriet cukuru

39

Ķermenis var uzņemt cukuru ne tikai ar produktiem, bet arī ar dzērieniem. Starp citu,  dažreiz dzērienos cukura ir pat vairāk kā ēdienā. Stingri aizliedziet sev saldos dzērienus, kas atrodas iepakojumos- sulas un citus dzērienus ar aromatizētājiem un saldinātājiem. Tie ietver piesātināto cukura devu, kas palielina insulīna līmeni asinīs un pēc tam izraisa pastiprinātu ēstgribu.
Starp citu, tēju un kafiju arī labāk dzert bez cukura. Mēģiniet aizstāt to ar noderīgu alternatīvu – krējumu, garšvielām, medu. Medu labāk ēst tīrā veidā, jo, pievienots dzērieniem un pakļaut termiskai ietekmei, medus zaudē savas labās īpašības.

Kontrolējiet apetīti

48

Bieži vien, vienkāršos ogļhidrātus uzturā uzņemam, ēdot ātrās uzkodas vai anti-stresa gardumus. Abi varianti ir bezvērtīgi. Kā uzkodu aizņemtas dienas laikā, izvēlēties pēc iespējas noderīgākus produktus: dārzeņus, augļus, riekstus, žāvētus augļus, piena produktus.
Veselīga diēta nozīmē ēst bieži bet nedaudz. Tas nozīmē- 5-6 reizes dienā ik pēc 2-3 stundām. Tādējādi labāk tiks sadalīta dienas deva aptuveni vienādās daļās. Nekādā gadījumā nevar izlaist brokastis, kam, starp citu, jābūt bagātīgām. Bet vakariņās labāk izvēlēties vieglus un mazkaloriju ēdienus.

Ej uz nākamo lapu lai lasītu tālāk!


loading...