Didrihsones Butterfly veikals jau atkal ierauts pavisam jaunā skandālā - Mirklis Tev
Interesanti, Veselība

Didrihsones Butterfly veikals jau atkal ierauts pavisam jaunā skandālā

Apģērbu veikala “Butterfly” īpašniece Elīna Didrihsone Instagram ievietoja video, aicinot uzdot klientiem interesantus jautājumus. Uzmanīgākie Apollo lasītāji pamanīja, ka, neraugoties uz aicinājumu, daudzi komentāri vai ieteikumi tika izdzēsti.

Elīnas Didrihsones Instagram video “Talking with Butterly” atbild uz vissvarīgākajiem klientu jautājumiem un aicina klientus izteikt priekšlikumus, kā viņas uzņēmums var labāk rīkoties.

Tomēr, neraugoties uz tālruņa zvanu, daudzi komentāri, kas piedāvāja ieteikumus vai pieklājīgu kritiku, tika ātri aizvākti.

“Mēs nekad savus klientus nebloķējam. Mēs esam liels uzņēmums un mēs gribam attīstīties. Mēs neesam kaktu kantoris. Meitenes, mēs nebloķējam nevienu cilvēku vai klientu,” video stāsta Elīna.

“JA IR KĀDAS “HEITA” ZIŅAS, TAD TĀS TIEK DZĒSTAS, JO TĀS IR TIKAI AIZVAINOJOŠAS ZIŅAS, KAS VAIRS NAV PAR VEIKALU, BET JAU PERSONĪGĀ LĪMENĪ,” VĒSTA ELĪNA.

Video Didrihsone lūdza viņai sniegt personiskus padomus vēstules veidā. Lai gan visi komentāri par šo ziņu var tikt dzēsti, šī iemesla dēļ uzņēmumam ir izdevīgi un izdzēsti tikai tie ziņojumi, kas sniedz negatīvu informāciju.

Piemēram, ierakstā kāda sieviete jautāja, kāpēc veikalā ir pārāk maz izmēru un XXL izmēri nav pieejami. Lai arī ziņas autors šo jautājumu izvirzīja pieklājīgi, komentārs tika izdzēsts neilgi pēc tā publicēšanas.

Cits komentētājs rakstīja: ja fotoattēlam ievietosit pārāk daudz filtru, jūs neredzēsit pareizās krāsas. Arī komentārs tika izdzēsts, un pat atbilde netika saņemta. Vairāki autori, kuri izdzēsa komentārus, arī dažādos interneta forumos ir pauduši dusmas un neizpratni, kāpēc viņi nekavējoties neizdzēsa komentārus, kas nebija aizskaroši vai negatīvi.

Vairākas sievietes atkārtoja savas dusmas par ierosinājumu svītrot no ieraksta, taču pat šajos gadījumos komentāri tika dzēsti.

Mēs vēlamies jums atgādināt, ka nesen notika liels skandāls, jo pircēji apgalvoja, ka veikalā iegādātās drēbes ir pasūtītas no populārā tiešsaistes veikala “AliExpress”. Kuģu īpašniece Elīna atbildēja uz šo paziņojumu, ka viņiem ir visi nepieciešamie dokumenti un pavadzīmes, tie nav AliExpress produkti un “nenāk no trešās valsts”.

Elīna uzsvēra svarīgo ziņu, ka interneta veikals “AliExpress” neizsniegs preču pavadzīmi preču iegādei, tāpēc, ja viņai nav iepirkuma dokumentu, viņas uzņēmuma vienkārši nav. “Tas ir arī ļoti svarīgs arguments, par kuru cilvēki nav domājuši.”

Elīna arī sacīja, ka viņa nav AliExpress klients. Viņa pat nezina, kas tur notiek, bet viņa zina, ka AliExpress neizsniegs konosamentu, tāpēc viņa atkārtoja, ka viņai vajadzētu pārdot AliExpress produktus. Nelikumīgi, tāpēc viņi to nedarīja.