Jauno braucēju autoskolas izvēles kritēriji - Mirklis Tev
Dzīvesstils, Interesanti

Jauno braucēju autoskolas izvēles kritēriji

Šķiet, ikviens pieaugušais ir izdomājis kādu veidu, lai kādu samilzušu problēmu gadījumā saglabātu veselo saprātu nevis kristu pie zemes un histērijā raudātu. Protams, arī šāda reakcija atsevišķos gadījumos var būt tikai cilvēcīga. Tomēr, lai spētu tikt galā ar ikdienas problēmām, ir arī vienkāršāki un veselīgāki paņēmieni. Cilvēki meditē, skaita līdz “10”, dodas skrējienā vai arī vienkārši iesēžas mašīnā un dodas, kur acis rāda.

Tas ir tieši tā, kā rāda visromantiskākajās filmās. Turklāt, lai arī pie mums Latvijā ceļu segums mēdz būt visdažādākajā kvalitātē, tomēr, pateicoties mazapdzīvotībai, dabas ainavu šeit netrūkst. Tikai jāatceras – pat braucot pa lauku ceļiem, ir nepieciešama autovadītāja apliecība. Labākās autoskolas nodrošina tās iegūšanu pavisam īsā laikā – pat 1 mēneša laikā.

Izpēti skaitļus

Auto skolas izvēle nav īpaši viegla, jo to ir tik daudz! Kā neapjukt un izvēlēties tādu, kura neapkrāps, bet pildīs tās augstāko mērķi – sniegs izglītību? Mūsdienās viss jāanalizē pēc faktiem nevis pēc spožākās reklāmas. CSDD ik pēc pusgada apkopo datus par autoskolu audzēkņu rezultātiem – gan teorijas, gan braukšanas eksāmenos.

Lai arī kā liktos, ka rezultātus taču veido dažādi cilvēki nevis autoskolu ieprogrammēti roboti, tomēr autoskolai patiešām ir pamatīga ietekme uz braukšanas prasmes rezultātiem. Pamēģiniet atcerēties studiju gadus, kad vienā fakultātē satikāties ar tik dažādu skolu beidzējiem – pat kāds slinks Franču liceja vai 1. ģimnāzijas absolvents, visticamāk, bija zinošāks par apdāvinātāko lauku vidusskolas beidzēju. Viss ir atkarīgs no skolotājiem un skolas izstrādātās sistēmas un metodikas.

Attālums

Autoskolas izvēli var atvieglot arī dažādi citi faktori. Nebūt ne mazsvarīgs punkts ir skolas pieejamība. Diezin vai kādu iepriecina braukāšana ar sabiedrisko transportu, kamēr tiesības vēl nav kabatā. Tas ir neekonomiski gan laika, gan naudas ziņā. Turklāt arī nogurdinoši. 21. gadsimts nav tas laiks, lai pieciestu dažādus nepatīkamus apstākļus, bet tas ir laiks, kad daudzo iespēju priekšā mums ir iespēja izvēlēties labāko.

Tā kā šobrīd dzīvojam, tā teikt, distances apstākļos, tad šo noteikumu ievēro arī vairums auto skolu. Pateicoties veselajam saprātam, braukšanas eksāmeni virtuāli vēl nenotiek, taču apgūt teoriju šādā veidā nav ne vainas. Tiem, kuriem sēdēt pie datora nav ierasts, varbūt būs mazliet grūtāk adaptēties šādām formātam, taču jācenšas saprast, ka veselībai tomēr būtu jāliek pirmajā vietā. Šajā gadījumā tās 4 stundas pie datora būs nekaitīgākas kā iespējamā lipīgā vīrusa Covid-19 saķeršana.

Autoskola internetā

Ja ne draugu ieteikumi, tad visbiežāk autoskolas izvēli var ietekmēt arī mājaslapa. Tā rada pirmo iespaidu par to, kāds ir pats uzņēmums, kādā veidā tas vēlas komunicēt ar saviem klientiem un, galu galā, tai jāatspoguļo savs piedāvājums. Mājas lapa, kurā autoskola piedāvā tikai kontaktinformāciju, potenciālo klientu neuzrunā. Apskatot tādu mājaslapu, šķiet, ka kompānija ir novecojusi vai nemaz vairs neeksistē.

Mūsdienu klientam, turklāt ne tikai jaunajai paaudzei, patīk modernas mājas lapas, kuras ir skaidri strukturētas. Autoskolas izvēli var noteikt arī tas, vai mājas lapā ir pieejams konkrēts cenrādis. Nevienam nepatīk noslēpumainība šādos jautājumos. Vērā ņemams godīgums pret klientu ir arī mājas lapā publicēts auto skolas līguma paraugs. Kurš gan nav dzirdējis par nelietīgi formulētiem līgumiem, kurus klients pēc izlasīšanas administrācijas birojā nemaz līdz galam neizprot, bet paraksta, jo nav laika, lai lasītu vēlreiz. Savukārt, mājas lapā publicētu līgumu var izlasīt un izpētīt jebkurā laikā. Ja ir kādas neskaidrības, var mierīgi sagatavot jautājumus un visu nesaprotamo noskaidrot pirms līguma parakstīšanas.

Jāsaka, ka klientu prasības pret jebkuru kompāniju nebeidz augt. Mūsdienās cilvēkiem ļoti patīk, ja uzņēmumi reģistrējas arī sociālajos tīklos. Tā ir vieglāk uzzināt aktualitātes interesējošajos jautājumos. Piemēram, ja ir vēlme iegūt B kategorijas tiesības, bet darīsi to tikai tad, kad kāda no autoskolām piedāvās saistošu akciju – autoskola noteikti par to paziņos sociālajos tīklos. Tev nebūs katru dienu jāapmeklē uzņēmuma mājas lapa, lai uzzinātu par šādiem piedāvājumiem. Ja piesekosi interesējošajai autoskolai, tad šāda veida paziņojumi uzpeldēs automātiski. Autoskolas izvēle var būt atkarīga arī no šādas laimes spēles.

Labākās auto skolas ar topošajiem un jau esošajiem klientiem komunicē arī pašizveidotos video rullīšos. Visbiežāk tie ir izglītojoši pamācību video, taču nepārliecinātākos audzēkņus visvairāk iepriecina tieši tādi video, kuros tiek rādītas kļūdas no reālām dzīves situācijām, kuru dalībnieki ir esošie audzēkņi. Tāpat kā mūs uzjautrina Dženifera Lopesa, kura spēlē “coin master”, tāpat gana interesanti ir vērot, kā tiesības braukt ar automašīnu kārto arī pašmāju zvaigznes. Jā, tas ir mārketings, taču gana pozitīvs – ir tikai patīkami, ka autoskola iegulda līdzekļus, lai savu klientu iedvesmotu vēl vairāk.

Un kas visvairāk uzrunā Tevi, lai autoskolas izvēle būtu par labu kādam konkrētam uzņēmumam?