Pilnībā Nostiprini Savu Vēderu Un Pie Reizes Zaudē Visus Liekos Tauciņus Nepilnu 30 Dienu Laikā - Tas Viss Ar Planka Pārbaudījumu - Mirklis Tev
Interesanti

Pilnībā Nostiprini Savu Vēderu Un Pie Reizes Zaudē Visus Liekos Tauciņus Nepilnu 30 Dienu Laikā – Tas Viss Ar Planka Pārbaudījumu

Vai tev ir problēmas ar vēdera formu? Vai tu joprojām sapņo par sešpaku? Mums tev ir risinājums?

Varam derēt, ka esi dzirdējis par vingrinājumu planku, vai ne? Iespējams, tu nenovērtē šī vingrinājuma efektivitāti.

Planks ir statisks vingrinājums, kas atšķiras no preses saliekšanas, kas bieži ir pamats preses treniņos. Planks iesaista daudz vairāk muskuļu grupas, liekot lielāko uzsvaru uz ķermeņa augšdaļu.

Korsetes muskuļi nopietni darbojas, kad esi planka pozīcijā. Tas var šķist viegli, bet, tici mums, šis vingrinājums liks svīst tev labāk kā simts preses saliekšanas. Statiskā treniņa laikā muskuļi nepārtraukti ir noslogoti.

 

Šķir nākamo lapu un lasi raksta turpinājumu