Sieviete Bankas kļūdas dēļ zaudē pilnīgi visus savus mūža iekrājumus, bet banka neliekas ne zinis! - Mirklis Tev
Interesanti

Sieviete Bankas kļūdas dēļ zaudē pilnīgi visus savus mūža iekrājumus, bet banka neliekas ne zinis!

Kurš gan varētu iedomāties, ka bankas dēļ varētu rasties tik nepatīkama situācija, kura uzreiz nemaz netiek risināta? Izrādās, ka tāda iespēja tiešām pastāv un pat ir notikusi ar sievieti, kas cīnās ar visām iespējamajām lietām, lai atgūtu savu naudu. Šajā situācijā glabājot naudu bankā, cilvēki vienmēr uzticas ar visu pārliecību, ka tā ir drošākajā vietā uz zemes un vienmēr jebkurā brīdī tai varēsim piekļūt. Tā pa lielam jau arī ir, taču kā izrādās ir izņēmumi un gadījumi, kad bankas bankrotē, riskus izvērtē katrs, tomēr šajā situācijā viss atšķiras. 

Protams, ka katrā situācijā būtu nepieciešams izvērtēt riskus un prasības, bet kāpēc gan lai būtu kādas problēmas ar banku, ja esi kārtīgs un pastāvīgs klients? Izrādās, ka tik tiešām var notikt acīmredzamas problēmas un šajā situācijā tas ir izvērties pavisam nepatīkami un tagad situācija ir kļuvusi pavisam nekontrolējama. Jautāsiet, kā gan tas varēja notikt? Izrādās, ka pavisam vienkāršā veidā, taču tagad situācija ir kļuvusi vēl nepatīkamāka, kad sieviete centusies problēmu atrisināt pašas spēkiem.

Noguldot naudu bankā, mēs ticam, ka tā ir droša un vienmēr varam tai piekļūt. Tā darīja Kirstija Hamleta no Apvienotās Karalistes, kura visus savus ietaupījumus uzticēja Vestminsteras Nacionālajai bankai, kas ir zināma, kā populārākā bankas tur, līdz banka slēdza viņas kontu, ziņoja The Sun, kā arī neatdeva viņai naudu pēc esošā konta slēgšanas. Sieviete apgalvo, ka banka bez brīdinājuma slēdza viņas kontu, kurā bija visi viņas ietaupījumi – 36 000 mārciņu, kas ir ļoti milzīga naudas summa.

Pēc konta slēgšanas banka sievietei nedeva iespēju atgūt ilgiem gadiem krāto naudu. 30 gadus vecā sieviete apgalvoja, ka bankas rīcība viņai radījusi lielas grūtības. Protams, ka šo situāciju vajadzētu ņemt vērā arī pie mums, jo visi labi zinām, kas notika ar Latvijas krājbanku, kur neskaitāmi cilvēki zaudēja savu naudu, līdz ar to nav svarīgi, kādā valsts atrodaties, šī problēma var notikt jebkur, to uzsvērusi arī pati sieviete.

Sieviete problēmu pirmo reizi pamanīja rudenī, kad nevarēja piekļūt savai internetbankai. Tikmēr banka paziņoja, ka sievietei tikusi nosūtīta vēstule, kurā lūgusi pārskaitīt līdzekļus uz citu kontu, jo viņas esošais konts tiks slēgts pēc 60 dienām. Lai gan bankas pārstāvji minēja, ka ir nosūtījuši sievietei e-pastu, Kirstija apgalvoja, ka šādu vēstuli nav saņēmusi. Sievietes konts ir bijis slēgts mēnešiem ilgi, taču viņai līdz šim nav izdevies atgūt ne mārciņu.

Kirstija apgalvo, ka viņai nav ne jausmas, kāpēc banka nolēma slēgt viņas kontu. Neviens bankas pārstāvis nebija ar mieru atbildēt uz sievietes jautājumiem.