Kāda sieviete, kurā portālā – sūdzības.lv ir dalījusies ar savu pavisam rūgto pieredzi un stāsta par kādu veikalu Rīgā, kur saskārusies ar ļoti pretīgu un nicinošu attieksmi no pārdevēja puses. Tagad sieviete brīdina un paziņo arī citiem, par to, ka šajā veikalā cilvēki netiek laipni gaidīti.
Sieviete stāsta : “Gāju kopā ar savu mazo bērnu un viņam tas viss bija jānoskatās no malas, vienkārši šausmas!” “Es esmu pilnīgā šokā, par savu apmeklējumu stāsta sieviete, kur apmeklējusi Tallinas ielā atrodamo Elvi”
“Salikusi pilnu grozu ar pirkumiem un ēdienu, devos pie kases. Pēc konkrētā veikala remonta ir pavisam neērti un neparocīgi izlikt preci, it īpaši ja tās ir daudz. Tieši šī iemesla dēļ es savu groziņu pārdevējai noliku uz letes.”
Pēc kā sekoja milzīgas un neiedomājamas ķildas…
Pārdevēja nekavējoties man atcirta – Tūlīt pat novāc to grozu un liec preces uz letes.
Es – Ja es to visu izkrāmēšu, tad viss kritīs zemē, Jūs taču to redzat, šeit vietas vispār nepietiek
Pārdevēja : Tā jau nu galīgi nav mana problēma
Es : Tad es nevēlēšos izvārtītu preci pa zemi pirkt
Pārdevēja : Tā jau ir jūsu izvēle
Tad es paņēmu maisiņu un pateicu, lai izsit… Sāku krāmēt iekšā visas lietas… Uz, ko nekavējoties man tika bļauts virsū : “Kā lai es viņu izsistu?” (Maisiņš nav nopīkstināts)
Pateicu pārdevējai, ka viņai ir jāzina kods, bet ja nē – tad nācās viņai padot citu maisiņu lai izsit. Un tad atkal sekoja tieša atbilde : “Tagad tu to maisiņu neiedabūsi tur atpakaļ tā, kā viņš bija. Sēdēja un burtiski lamājās.”
“Tad man vēl viņai nācās atgādināt, ka aiz manis stāv vēl vairāki cilvēki, kuri bija burtiski šokā par redzēto un dzirdēto, pie tam, ka man blakus atradās mazs zēns. Bet viņai tas bija pilnīgi vienalga. “
Daļa stāsta, ka pārdevējas pienākumos esot izkrāmēt no groza lietas un zināt maisiņa kodu, un apmēram puse uzskata pretējo, ka pārdevējai tas nav jādara un jāzina. Kāds ir Jūsu viedoklis?