Swedbank Brīdina pilnīgi visus bankas klientus - No bankas kontiem pazūd milzu nauda - Mirklis Tev
Interesanti

Swedbank Brīdina pilnīgi visus bankas klientus – No bankas kontiem pazūd milzu nauda

Visas Latvijas lielākās bankas ir brīdinājušas par šo situāciju, diemžēl šī situācija turpina pastāvēt, un tā turpina notikt, kad vien šī situācija ir aktīva  un tās notikumi kļūs nepatīkamāki. Fakti ir pierādījuši, ka šī situācija drīz nebeigsies, jo acīmredzami šo situāciju nav viegli kontrolēt, un cilvēki joprojām uz tās uzķeras. Pašlaik banka brīdinavisus klientus par pašreizējo situāciju, lai netiktu zaudēta nauda viņu banku kontos.

Pēc valsts policijas ziņām, šie konkrētie krāpnieki pa tālruni ir izkrāpuši vairākiem cilvēkiem 27 000 eiro un izlikušies par bankas darbiniekiem, kas ir milzīga naudas summa. Piemērs ir tas, kas notika pavisam nesen…

Rīgas Brasas policijas iecirknī tikasaņemts ziņojums, ka sievietes kontā trūkst vairāk nekā 9000 eiro. Mirkli vēlāk atklājās, ka cietušajai sievietei piezvanīja vīrietis, kurš apgalvoja, ka strādā Swedbankā, bet patiesībā bija melis. Tomēr ir pienācis laiks uzzināt visu šo informāciju, pat ja neesat tajā vēl iekritis!

Krāpnieks apgalvoja, ka sievietes kontā bija iesaistītas nelikumīgas darbības. Lai izbeigtu šo situāciju, viņai ir jāizveido savienojums ar Smard ID lietojumprogrammu un jāsniedz viņai palīdzība. 5. martā ļoti līdzīga krāpšanās notika Rīgas Zemgales rajonā. Šoreiz sievietei zvanīja krievu valodā un izlikās arī par Swedbank bankas darbinieku. Šajā gadījumā sieviete tika informēta arī par nelikumīgām darbībām viņas kontā.

Lai atrisinātu konkrēto problēmu, cietušajam tika lūgts norādīt bankas kartes nosaukumu, kā rezultātā tika krāpta 2085 eiro. Vēl viens līdzīgs gadījums notika 2. martā, kad krāpnieki no pilsoņa apmānīja vai nozaga vairāk nekā 16 000 eiro, kas bija milzīga naudas summa.

Valsts policija ir vairākkārt brīdinājusi par tālruņa krāpnieku darbību. Zvanītāji bieži runā krieviski un izliekas par banku. Tāpēc mēģiniet maksimāli apmānīt internetbankas datus, karšu datus un lietotāju numurus un kodus. Tad tā prasa paroli vai Smart ID apstiprinājumu, un drīz pēc tam persona saprot, ka viņa kontā vairs nav naudas.

Policija atgādināja cilvēkiem, ka jābūt piesardzīgākiem un nekad neļaujiet svešiniekiem nezvanīt bankā, lai iegūtu piekļuves datus un citu informāciju. Neviena banka vai tās darbinieki nepieprasīs pieprasījumu pa tālruni, tāpēc tā to nedarīs nekādos apstākļos un neziņos attiecīgajām iestādēm.

Avots