Vīrietis Brīdina par neiedomājamu pazemojumu un diskrimināciju Swedbank filiālē! Tagad Brīdina visus klientus - Mirklis Tev
Interesanti

Vīrietis Brīdina par neiedomājamu pazemojumu un diskrimināciju Swedbank filiālē! Tagad Brīdina visus klientus

Vitālija dēls un sieva kopā ar viņu devās uz bankas filiāli. Viņiem vajadzēja paņemt izveidot pilnīgi kalkulatoru; tomēr Swedbank darbiniece bijusi ar ļoti nepatīkamu attieksmi un viss turpinās aizvien sliktāk un sliktāk. Diemžēl, šī bija tā situācija, kas beidzās pavisam slikti, jo Vitālijs vispār nedabūja to, ko bija gaidījis un pat palūzis bankas darbiniecei, līdz ar to bijis ne tikai pazemots, bet pat ļoti neglīti diskriminēts! Jautāsiet, kas tieši notika? Laiks aplūkot visu situāciju krietni smalkā!

Konkrētā bankas darbiniece lika Vitālija dēlam pagaidīt ārpus kopējās robežas līdz turpmākam paziņojumam, taču īsti nebija saprotams, kāpēc tas tika darīts, jo tomēr Vitālijam ir 81 gads un dēls bija līdzi tikai, lai palīdzētu. Kad dēlu izsauca klātienē, ģimenei nācās pamest banku bez nekādiem sīkākiem paskaidrojumiem un secinājumiem, vēsta “Bez Tabu! Tomēr, kas īsti notika, ka vīrietis tik ļoti tika pazemots un diskriminēts?

Vitālijs raidījumam “Bez Tabu” izsaucas, ka viņa sieva spērusi tādu pašu soli kā viņš, iestājoties citā kredītiestādē un bez problēmām saņēmusi kodu kalkulatoru. Viņa dēls, kuram ir mātes bankas konta pilnvara, autentifikācijai izvēlējās kodu kalkulatoru un visu ļoti veiksmīgi nokārtoja. To pašu vēlējās darīt Vitālijs, tikai swedbank bankā.  Tādējādi Vitālijam būtu vieglāk piekļūt dažādiem elektroniskajiem pakalpojumiem pašam, bez dēla palīdzība.

Vīrietis cerējis, ka bankas darbiniece nodemonstrēs, kā lietot kodu kalkulatoru. Tā vietā viņš tika pazemots. Manuprāt, viņi parādīs, kā darbojas kodu kalkulators, paskaidrojot, kas tas ir. Viņa netērēja nevienu vārdu, paskaidrojot, kāpēc viņa domāja, ka man tas nav vajadzīgs. Es taču esot vecs un man tas neesot vajadzīgs. Viņš mani klusi informēja, ka mans dēls sniegs roku, ja man vajadzēs palīdzību. Mana dēla palīdzība izrādījās nevajadzīga, jo matemātikas vednis apgalvoja, ka man nav vajadzīgs koda kalkulators. Un viņa paziņoja, ka es neesmu spējīgs ar viņu nemaz strādāt.

Es jutos slikti, ka tiku pazemots. Es domāju, ka viņi man kaut ko parādīs vai pastāstīs, bet viņi tikai turpināja man teikt, ka to nevajagot, dēls palīdzēs. Veco ļaužu atstāšana Vitālijam vairs nešķiet normāla. Visi pārējie uz mums skatījās kā uz trakiem, kad ieraudzīja, ka mums jāpamet filiāle. Saņemot šādu atbildi, ģimene bija pārsteigta līdz izbrīnam. Jo īpaši dēls atteicās viegli atdot un uzstāja, ka viņš palīdzēs tēvam apgūt jaunās prasmes. Šis arguments izrādījās nepietiekams, lai turpinātu diskusiju ar darbinieci, kura apgalvoja, ka saruna bija laika izšķiešana.

Vitālijs apgalvoja, ka viņu diskriminējis Swedbank darbinieks.  Visiem darbiniekiem tiek mācīts, kā atpazīt diskrimināciju, lai to novērstu; viņi arī saņēma apmācību, kā pareizi rīkoties ar klientu apkalpošanu. Jānis Krops, kas ir bankas pārstāvis apgalvo,  ka viņa gribējis tikai aizsargāt Vitāliju.